AUTOBIOGRAFIE

Poznejte mě lépe
art-about-me

Jak to vše bylo?

GRAFIKA & MARKETING

S počítačem jsem si začal pohrávat kolem roku 2000, tedy ještě jako dítě. Už na základní škole jsem vyhrával spoustu počítačových soutěží jako například cenu od společnosti SAFER INTERNET v roce 2006 za za grafické ztvárnění 3D modelu s texturou. Pes Nick (3D model s texturou) se pak stal průvodcem bezpečným internetem pro děti a mládež. Během střední školy jsem prováděl v rámci evropského školního projektu školení ohledně tvorby prezentací ve školách. Následně jsem se věnoval fotografování a zrovna tak jsem si i přivydělával.

Jako fotograf jsem pokračoval také v roce 2013, kdy jsem pořizoval snímky křištálových lustrů ve společnosti WRANOVSKY CRYSTAL.

Spoustu mých prací od roku 2013 můžete nalézt v sekci „Portfolio“ na těchto stránkách.

Věřím, že ty vyjádří mé další kroky od roku 2013 lépe než slova.

<NA ZAŘAZOVÁNÍ PROJEKTŮ SE V SOUČASNÉ DOBĚ PRACUJE>

Děkuji Vám, že jste věnovali pozornost těmto stránkách a doufám, že se Vám některá z mých prací zalíbí.

0
Grafických projektů
0
Spokojených klientů
0
Let zkušeností
0
Získaných ocenění

„Život je zrcadlo a umění skutečnost. Život napodobuje umění daleko více, než umění napodobuje život.”

– Oscar Wilde

NABÍDKA

ČÍM SE ZABÝVÁM

Web Design

Tvorbě webových stránek jsem se začal věnovat už jako dítě již kolem roku 2002. Postupným vývojem systémů a programovacích jazyků samozřejmě docházelo i k vývoji postupu při tvorbě webů až do podoby v které je znáte dnes. Dnes žijeme v době kdy webové stránky jsou Vaší hlavní reklamou a vizitkou. A i proto je tedy tvořím především srdcem.

Propagační materiály

Díky mým předchozím zaměstnáním jsem načerpal spousty zkušeností v marketingu a v tvorbě propagačních předmětů, které jsou jedním z hlavních marketingových nástrojů. Styl a design propagačních předmětů tvoří celou firemní kulturu, a tak je tedy zapotřebí, aby ve veškeré propagaci, od billboardů po samotné vizitky, byl cítit stejný duch též firmy.
art-serv-r
art-serv-l

Loga, Billboardy či CD obaly

Vše začíná u loga. Logo je prostředek, s kterým budou Vaši zákazníci přicházet do styku každý den. Musí je přesvědčit o serioznosti společnosti ale zároveň nadchnout a zaujmout natolik aby si Vás zapamatovali. Billboardy pak musejí být co nejvýstižnější s minimálním obsahem textu ale zároveň s konkrétním poselstvím. Zkušenosti mám i s vytvářením CD obalů ale i etiket, vstupenek či webových reklamních bannerů.

Úprava fotografií

Jako fotograf jsem si přivydělával pár let. Bohužel se mi ale nepodařilo najít oficální odvětví, v které bych skutečně fotil to co mám opravdu nejradši. Jsem totiž očarovaný skutečnými momenty a to například lidskými přirozenými emocemi. Focení lidí v ateliéru a přesvědčování je o tom, jak se mají tvářit aby vypadaly dobře mne zkrátka bohužel nenadchlo. Fotografování se tedy věnuji už jen ve volném čase a naplno se věnuji už pouze grafické úpravě fotografií.

„V umění je nejdůležitější být jiný, nikoliv nejlepší.“

– Paul Cézanne

„Umělec není placen za svou práci, ale za svou vizi.“

– James Whistler

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Reference

Vážím si každé zkušenosti

a jsem moc rád, že jsem mohl spolupracovat s
Těším se na další reference – každý názor je pro mne důležitý.

„Umění smývá z duše prach každodennosti.“

–  Pablo Picasso

CO NA TO KLIENTI?

Recenze